۰۹۳۹-۹۴۹-۹۳۹۰

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی  لوگو:

لوگو شناسنامه و مشخصه یک کمپانی است. یک لوگو ترکیبی از اشکال گرافیکی و عنصر متنی است که تصویر برند شما را می سازد.

لوگوها در شناساندن یک کمپانی یا برند نقش مهمی به عهده دارند، از اینرو کمپانی ها هزینه های زیادی برای طراحی لوگوی خود صرف می کنند. لوگو را می توان در جاهای مختلف از جمله کارت های ویزیت، وب سایت ها و تبلیغات بکار برد.

وقتی به یک محصول خاص نگاه می کنیم، اولین چیزی که نظر ما را جلب می کند و باعث می شود آن محصول در ذهن شما باقی بماند لوگوی آن است.

لوگوها نقش مهمی در جلب نظر مصرف کننده و تبدیل پیام کمپانی به تصویری است که بتواند به جای کلمات به آسانی بتواند در ذهن مخاطب باقی بماند ایفا می کند.

 اهمیت لوگو برای ساخت برند یا نام تجاری غیر قابل انکار است. مردم هر روز با مفاهیم و ایده های متعددی روبروی می شوند که تنها ایده ها عناصر
 جذاب و جالب را به خاطر می سپارند و یک لوگو با طراحی خوب می توانید یکی از این عناصر جذاب باشد. اهمیتی ندارد
 فضایی که یک عنصر برای نمایش خود دارد بزرگ باشد یا کوچک، یک لوگوی خوب از جمله عناصری است که می تواند روی هر چیزی با هر اندازه ای نمایش داده شود. بروشور، آگهی تبلیغاتی، اعلامیه، نشریه، کارت ویزیت، کارت پستال، بنر و ... روش ها و ابزار متعددی برای نشان دادن لوگو به دنیا وجود دارد.

 

 ما چهار نوع لوگو طراحی می کنیم

لوگو سه بعدی و لوگوی متنی، لوگوی سمبولیک،  لوگوی ترکیبی .


سه بعدی :
با استفاده از نرم افزار تری دی مکس لوگو شما به صورت سه بعدی طراحی می گردد.
بلاشک لوگو سه بعدی جذابیت و برتری نسبت به نمونه های دیگر لوگو دارد.
زیرا استفاده از متریالها و نورپردازی و... جذابیت فوق العاده به لوگو می بخشد.


متنی (Textual Logo): اساسا از متن تشکیل شده است. این متن اغلب نام کمپانی است. این نوع لوگو می تواند شامل

 عناصرگرافیکی مثل خطوط، کادر و یا حاشیه باشد، اما بیشترین تمرکز روی روی متن  است.
 
 
         

 

 سمبولیک یا نشانه ای: شامل یک و یا چند نشانه، تصویر و یا شکل است.
 

  ترکیبی: ترکیبی از یک نشانه ای و نام کمپانی است. نشانه و متن را می توان درون هم ادغام کرد، آنها را در کنار هم گذاشت و یا یکی را بالای دیگری قرار داد. این نوع لوگو رایج ترین نوع لوگو در دنیاست.
نوع لوگویی که برای یک کمپانی طراحی می شود به چند عامل بستگی دارد. این عوامل عبارتند از میزان وسعت تجارت و منحصر به فرد بودن نام کمپانی و عوامل متعدد دیگر.




تبدیل لوگو دو بعدی به سه بعدی :


ما لوگو برند شما را تبدیل به لوگو سه بعدی  می نماییم که این امر  را با مقایسه خواهید دید.
 نام یا لوگو هر برند مهمترین عامل  اعتبار بخشی به آن برند است.



لذا زیبایی و جذابیت لوگو برندنقش به سزایی در این زمینه ایفا می کند .
در برندهای مشهور دنیا از جمله اپل روند بهینه سازی و زیبا سازی لوگو آنها در طول فعالیت برند دامه داشته است می توانید این روند زیبا سازی را با مقایسه لوگو ابتدیی اپل و لوگو فعلی آن مقایسه نمایید.

 

Top
موید اعتبار ما رزومه کاری قوی و نمونه کارهایمان است. More details…